Wat is het en wat moet ik doen?
In het dagelijks bestuur zijn de volgende functies te vervullen: Voorzitter, secretaris en penningmeester. Daarnaast is er ruimte voor andere functies zoals op dit moment een bestuurslid Sportzaken en een algemeen bestuurslid. Het bestuur mag maximaal uit 7 personen bestaan.

Hebt u interesse in een functie in het bestuur, neemt u dan contact op met ons. Het is namelijk heel moeilijk om hier in het kort een functie omschrijving te geven of om aan te geven hoeveel uur u hier per week aan “kwijt” zou zijn.

Hoe kom ik hiervoor in aanmerking?
Iedereen ouder dan 18 jaar kan hiervoor in aanmerking komen. “Verstand van turnen” is niet nodig, het gaat uiteindelijk om het besturen van de vereniging. Het enige wat nodig is, is een aanmelding bij het secretariaat (secretariaat@kvrotterdam.nl) en uiteraard moet er gestemd worden op de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Er bestaat ook de mogelijkheid om een periode “proef” te draaien in het bestuur als interim bestuurslid. Zo heeft u de mogelijkheid om zelf te ervaren wat het inhoudt om bestuurslid te zijn.