Wanneer u interesse heeft om lessen te volgen bij onze vereniging, nodigen wij u uit om eerst 2 gratis proeflessen te volgen. Kijkt u wel even bij het lesrooster of er voldoende plek is of dat er eventueel een wachtlijst is (dit wordt aangegeven met smileys achter de lessen). Meldt u zich a.u.b. altijd aan bij het secretariaat voor een proefles (@: secretariaat@kvrotterdam.nl), ook wanneer er een groene smiley op het lesrooster staat.
Tijdens de proeflessen nodigen wij ook ouders/verzorgers uit om te blijven kijken.

Als u na deze proeflessen de les wilt blijven volgen moet u lid worden van de vereniging. U kunt hiervoor het inschrijfformulier op de website invullen en versturen. Doe dit pas, nadat u met de leiding in de zaal heeft afgestemd dat er ook daadwerkelijk plek is. U kunt geen rechten ontlenen aan het invullen van het inschrijfformulier, m.a.w. invullen betekent niet dat uw lidmaatschap geaccepteerd wordt. Dit wordt altijd door ons eerst geverifieerd met de leiding in de zaal, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de veiligheid tijdens de lessen, en te veel deelnemers aan een les de veiligheid in het gedring brengt.

Op de volgende pagina’s vindt u alle informatie die van belang is voor het lidmaatschap bij onze vereniging. Wij verzoeken u deze informatie goed door te lezen.

Overige algemene informatie over onze vereniging zoals de statuten en het huishoudelijk regelement kunt u vinden onder Kracht & Vlugheid.

Lid worden img