Ook Turnvereniging Kracht & Vlugheid doet jaarlijks mee met de Grote Club Actie!

Wat is het?
De Grote Clubactie is een Nederlandse loterij voor Sport, cultuur en hobby verenigingen. Leden verkopen loten, hiervan gaat 80% van de verkoop direct naar de vereniging die dit kan gebruiken voor het realiseren van bepaalde doelen. Dit kan zijn nieuw turnmateriaal, viering van een jubileum, organisatie van activiteiten en wedstrijden noem maar op.

Hoe werkt het?
Ieder kind krijgt een verkoopboekje met een persoonlijke sticker met een QR code.– 1 lot kost €3,00 – Via de QR code kan een koper direct online bij de verkoper een lootje kopen, via het boekje kan de verkoop gedaan worden door het invullen van de gegevens voor een éénmalige incasso. De verkoper zal dus nooit contant geld van een lotenkoper ontvangen.

Ook ontvangt de verkoper per e-mail via de een persoonlijke verkooplink , deze kan makkelijk via WhatsApp, social media of email gedeeld worden, met bijvoorbeeld vrienden en familie die verder weg wonen.

Verkoop Superlot
Dit lot is voor bedrijven en kan gezien worden als een soort mini- sponsoring. Extra leuk: Als wij een Superlot verkopen maken wij kans op €5.000 extra voor de vereniging!

1 Superlot kost €150,- en daarmee heeft de koper meteen 50 loten, om zelf te houden of uit te delen onder medewerkers of klanten. De koper ontvangt van ons een Cheque.Uiteraard plaatsen we een mooie foto en vermelding van bedrijfsnaam en eventueel logo op onze website en social media! Misschien wel een turnmama of turnpapa met een eigen bedrijf of in de familie of vriendenkring die deze kans niet wil laten glippen?! Neem dan contact op met Maya Pape of koop direct hier een Superlot: (tijdens de actieperiode).

Steun Chr. Gymnastiekverenig. Kracht en Vlugheid met een Superlot – Grote Clubactie