Stichting Turnen 010 is een samenwerkingsverband, ter bevordering van de turn-/gymnastieksport, tussen meerdere turnverenigingen uit Rotterdam Noord.
Check -> http://www.turnen010.nl

Aangesloten verenigingen
2Turn
Alexandria ’66
Advendo
GV Ommoord
KV Rotterdam
Tenaco

CrossMove
Met CrossMove maakt Stichting Turnen 010 een nieuwe en unieke combinatie tussen turnen, crossfit, fitness en freerunnen. Het is een gemengde les met sporters tussen de 12 en 18 jaar. Je krijgt tijdens de les tips en trucs van Bram Verhofstad (4e plaats in de vloerfinale WK turnen 2017), zodat je toffe (turn)trucjes kan leren. Ieder op z’n eigen niveau. Daarom is CrossMove geschikt voor zowel starters als gevorderden.
Helaas hebben we de lessen op dinsdagavond in het Topsportcentrum Rotterdam stop moeten zetten. Deze gaan we op een andere dag en locatie opnieuw opstarten. Interesse? Binnenkort meer informatie!

Leeftijd: 12+
Locatie:
Dag:
Tijd:
Meer info of aanmelden voor een gratis proefles kan door een e-mail te sturen aan: info@turnen010.nl

Turnen voor volwassenen
De turnles voor volwassenen, aangeboden door Stichting Turnen010, is een gemengde les met een vrij karakter. Waar de ene persoon tijdens de training meer komt voor de fun, zal de andere persoon meer gericht willen trainen. Voor iedereen is er genoeg te beleven! De les is dus geschikt voor zowel starters als gevorderden. De coördinator tijdens de trainingen is Richard Deetman. Hij is in het bezit van een geldige niveau 4 licentie (turnen dames). Hij heeft jarenlange ervaring met recreatie- en selectiegroepen en heeft 22 jaar als gymleraar gewerkt.
Interesse? Kom twee gratis proeflessen volgen!

Leeftijd: 18+
Locatie: Topsportcentrum Rotterdam ; Van Zandvlietplein 20
Dag: Maandag
Tijd: 20:00 tot 22:00
VolwassenTurnen-Flyer

Stichting turnen 010 dag (let op alleen voor leden!)

Uitnodiging voor alle ouders + kinderen, trainers en bestuursleden van aangesloten vereniging voor de Turnen 010-dag.

Datum: 4 november 2023
Tijd: 15:00 tot 17:00
Locatie: De Zijde – Turnhal

Wat is er te doen:

Workshop “beoordelen Fundamentals”
In de sporthal wordt doorlopend een interactieve workshop gegeven waar ouders uitleg krijgen en kunnen oefenen met het beoordelen van trajecten uit de meetmomenten, de zogenaamde Fundamentals. De ouders beoordelen daarbij hun eigen kinderen.
Presentatie TD1 cursus
Op de vide wordt om 16.00 en en 16.30 uur een korte informatieve presentatie over de TD1 cursus gegeven.
Informatiestand
Bij de kantine komt een informatie standje met de flyers van alle verenigingen. Op deze flyer staat wat welke vereniging nodig heeft aan vrijwilligers.
Clinic door een TeamNL turn(st)er
Er is contact gelegd met TeamNL om een turnclinic te laten verzorgen door één van de Nederlandse topturn(st)ers. Dit zal in de turnhal zijn. Wie er van TeamNL komt is bij ons nog niet bekend.
De clinic zal van 15.30 tot 16.30 uur zijn, als er veel deelnemers zijn wordt er gesplitst in 2 rondes van elk een half uur.
Turnfunzaal
De sporthal boven wordt tot TurnFun-zaal omgebouwd waar kinderen lekker kunnen bewegen en mee kunnen doen aan een acroworkshop. Vooral lekker bezig zijn.

Flyer turnen010-dag v2