Wat is het en wat moet ik doen?
Een medewerker van de toestelploeg helpt mee met het klaarzetten van de toestellen voor een wedstrijd.

Hoe kom ik hiervoor in aanmerking?
Iedereen komt in principe hiervoor in aanmerking. Maar mensen met rugklachten o.i.d. adviseren wij zich hiervoor niet op te geven. Het klaarzetten van toestellen brengt het nodige tilwerk met zich mee.

Hoeveel tijd zou ik hiermee kwijt zijn?
Het klaarzetten van de toestellen gebeurt meestal de avond voor de wedstrijd (vrijdagavond). Het begint ook vaak laat, rond 23.00 uur, omdat we pas kunnen beginnen als de laatste uit de zaal zijn. Met voldoende hulp zijn alle toestellen binnen 1 uur wel opgebouwd. Het kan ook zo zijn dat er toestellen uit een andere zaal gehaald moeten worden. Het inladen van de vrachtwagen begint dan al eerder. Als u zich aanmeldt om te helpen met het klaarzetten van de toestellen, zullen wij u elke keer uitnodigen met omschrijving van de taken. U kunt dan uiteraard aangeven of u wel of niet kan/wil komen helpen. Per jaar zijn er minimaal 7 wedstrijden waarvoor wij mensen zoeken om te helpen met klaarzetten van de toestellen.