Wat is het en wat moet ik doen?
Bij een wedstrijd moet een aantal zaken altijd geregeld worden. Ten eerste is er altijd iemand nodig voor de catering. Hij of zij regelt van te voren broodjes en drinken voor de jury en leiding, en/of zorgt er tijdens de wedstrijd voor dat de jury en leiding koffie, thee en broodjes krijgen. Bij de wedstrijden binnen de vereniging krijgen de kinderen ook altijd iets te drinken en te eten, wat ook door de catering geregeld wordt. Ten tweede is er altijd iemand nodig voor de teltafel. Hij of zij voert de behaalde punten in een Excelbestand en zorgt ervoor dat de uitslag op tijd bekend is, en de diploma´s klaar zijn.

Hoe kom ik hiervoor in aanmerking?
Iedereen komt hiervoor in aanmerking.

Hoeveel tijd zou ik hiermee kwijt zijn?
Dit kan variëren van 1 of 2 uur op een dag of avond, tot een hele dag, en slechts 1 keer per jaar. Afhankelijk van wat u zelf wilt.